Khi Lỗi Thuộc Về Những Vì Sao

Multi tool useThông tin truyện
Tác giả:
John Green
Thể loại:
Khác, Tiểu Thuyết Phương Tây
Trạng thái:
Full
Khi Lỗi Thuộc Về Những Vì Sao
Đánh giá: 7.4/10 từ 5 lượt
Nguyên tác: The Fault in Our Stars
Mặc dù phép màu y học đã giúp thu hẹp khối u và ban thêm vài năm sống cho Hazel nhưng cuộc đời cô bé đang ở vào giai đoạn cuối, từng chương kế tiếp được viết theo kết quả chẩn đoán. Nhưng khi có một nhân vật điển trai tên là Augustus Waters đột nhiên xuất hiện tại Hội Tương Trợ Bệnh Nhi Ung Thư, câu chuyện của Hazel sắp được viết lại hoàn toàn.
Sâu sắc, táo bạo, ngang tàng, và thô ráp, Khi lỗi thuộc về những vì sao là tác phẩm thương tâm và tham vọng nhất của John Green, tác giả của những giải thưởng, nhưng đồng thời lại khám phá một cách khéo léo nét hài hước, li kỳ, và bi thảm của việc sống và việc yêu.
Xem thêm »
Danh sách chương
Chương 1
Chương 2
Chương 3
Chương 4
Chương 5
Chương 6
Chương 7
Chương 8
Chương 9
Chương 10
Chương 11
Chương 12
Chương 13
Chương 14
Chương 15
Chương 16
Chương 17
Chương 18
Chương 19
Chương 20
Chương 21
Chương 22
Chương 23
Chương 24
Chương 25
mTLGQV55ufD,2U1uHKF0VTE HvkxgaiV9pNtASg Z,0 MxY4Pi8N snDspWOku6ElCyQ,MfQAisU1fQ5p2GqR7r4I G
Popular posts from this blog
Clash Royale CLAN TAG #URR8PPP .everyoneloves__top-leaderboard:empty,.everyoneloves__mid-leaderboard:empty margin-bottom:0; up vote 2 down vote favorite This is my client code: (My server is very similar at the moment but I will upload it below this one just in case somebody wants to run it) #include <SFML/Graphics.hpp> #include <SFML/Network.hpp> #include <thread> int main() sf::RenderWindow main_win(sf::VideoMode(800, 800), "Chatcy!"); main_win.setPosition(sf::Vector2i(sf::VideoMode::getDesktopMode().width/2 -400, sf::VideoMode::getDesktopMode().height/2 -400)); main_win.setVerticalSyncEnabled(true); //chatcy logo sf::Texture chatcy; chatcy.loadFromFile("image_chatcy.png"); sf::Sprite logo; logo.setTexture(chatcy); //200x800 //font sf::Font font; font.loadFromFile("FreeSerif.ttf"); //name sf::String name("Client"); name += ": "; //text input area and background sf::RectangleShape in_backg...
Clash Royale CLAN TAG #URR8PPP .everyoneloves__top-leaderboard:empty,.everyoneloves__mid-leaderboard:empty margin-bottom:0; up vote 4 down vote favorite Using javascript functions and the old way of doing things I wrote a piece of code to copy the first file in a directory to a file Test . console.log("Copy First File"); var fs = require('fs'); fs.readdir(".", function(err, files) if (err) console.log(err);process.exit(1); fs.exists(files[0], function(exits) fs.readFile(files[0], function(err, data) if (err) console.log(err);process.exit(1); fs.writeFile('Test', data, function(err) if (err) console.log(err);process.exit(1); console.log("Data Copied"); ); ) ); ); After reading about Promises (and several failed attempts). I managed to convert the above to use Promise and .then() chaining. function getAListOfFiles() return new Promise(function(resolve, reject) fs.readdir(".", function(err, files) if (err)...
Clash Royale CLAN TAG #URR8PPP .everyoneloves__top-leaderboard:empty,.everyoneloves__mid-leaderboard:empty margin-bottom:0; up vote 1 down vote favorite My goal is to create a compact function that can create a JSON Like object from JSON string. I want a function with a small footprint that I or anyone who wants to use it, can simply paste into a module and use. At 61 lines of code, I am happy with its size and portability. Here is an image of JSON Object created from string data using a ScriptControl . Although the Locals Window displays the properties and values correctly, the object itself is extremely difficult to work with. This image shows an object created using getJSONCollection . Because it is made of VBA Collections and Arrays, it is very easy to work with. Option Explicit Private Function getJSONCollection(ByVal Value As Variant, Optional ScriptEngine As Object) As Variant Const DELIMITER As String = "||" Dim col As Collection, JSON As Object, KeyNam...